Pirkimo-pardavimo taisyklės (Sutartis)

 

1. Sutartyje vartojamos sąvokos

1.1.   Nenugalimos jėgos aplinkybės – aplinkybės, numatytos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr.840 patvirtintose “Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms” taisyklėse ir kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose;

1.2.   Pardavėjas - MB "Internetiniai verslo sprendimai", įm. kodas 302907106,  kontaktinis telefonas +37060332405 , internetines svetainės adresas zefyriukai.lt, maisto tvarkymo subjekto atpažinimo Nr. 130021434.

1.3.   Pirkėjas – fizinis arba juridinis asmuo įsigyjantis prekes Pardavėjui priklausančioje elektroninėje parduotuvėje, esančioje internetiniu adresu zefyriukai.lt

1.4.   Prekė (Prekės) – Pirkėjo elektroninėje parduotuvėje, priklausančioje Pardavėjui, užsakyta prekė (prekės - zefyrai);

1.5.   Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas. Kiekvienas iš jų atskirai gali būti vadinamas Šalimi.

1.6.   Taisykles – šios Prekių pirkimo-pardavimo taisykles.

2.  Bendrosios nuostatos

2.1.   Taisyklės nustato Pirkėjo ir Pardavėjo tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant Prekes.

2.2.   Taisyklėse nustatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja perduoti Prekes Pirkėjui, o Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas Prekes ir atsiskaityti už jas taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais.

3.  Pirkimo-pardavimo sutartis ir jos sudarymas

3.1.   Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje pasirinkęs norimą prekę arba suformavęs prekių krepšelį, nurodęs visus būtinus duomenis ir susipažinęs su Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką

„Užsakyti“.

3.2.   Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma Pardavėjo duomenų bazėje.

4.  Pirkėjo teises ir įsipareigojimai

4.1.   Pirkėjo teises.

4.1.1.  Pirkėjas turi teise pirkti Prekes Pardavėjui priklausančioje elektroninėje parduotuvėje, vadovaujantis Taisyklėmis ir Lietuvos Respublikos teises aktais.

4.1.2.  Pirkėjas turi teisę vadovaudamasis LR Civilinio kodekso nuostatomis, atsisakyti pirkimo - pardavimo sutarties, sudarytos pranešdamas raštu (galima siųsti atsisakymą ir el.paštu: labas@zefyriukai.lt) apie tai Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo užsakymo pateikimo (sutarties sudarymo), jeigu užsakymas dar nebuvo pradėtas vykdyti, t.y. jeigu nebuvo Pirkėjui išsiųstas pranešimas “Užsakymas vykdomas”. Prekių, kurios buvo pagamintos atsižvelgiant į asmeninius Pirkėjo poreikius arba pagal Pirkėjo pateiktas sąlygas, t.y. pateikus konkretų Pirkėjo užsakymą grąžinimas negalimas, išskyrus, jeigu maisto produktas buvo netinkamos kokybės arba jeigu buvo pasibaigęs galiojimo laikas. Jeigu prekės pristatytos netinkamos kokybės, Pirkėjas privalo pateikti tai patvirtinančius įrodymus per 2 (dvi) darbo dienas el.paštu: labas@zefyriukai.lt

4.1.3. Pirkėjas, manantis, kad jo teisės buvo pažeistos, gali pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka, t.y. per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją iš nurodyti savo reikalavimus. Pardavėjas šiuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų turi išnagrinėti prašymą ir pateikti motyvuotą atsakymą raštu, o esant galimybei, taip pat pagrįsti dokumentais. Jei susitarti su Pardavėjui nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartotojų ginčus neteismine tvarka nagrinėjinantį subjektą - Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.(https://www.vvtat.lt/) arba į atitinkamos instancijos teismą (https://www.teismai.lt/lt).

4.1.4. Vartotojas turi teisę dėl maisto produktų kokybės kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą.

4.1.4.  Pirkėjas turi kitas Lietuvos Respublikos teises aktuose numatytas teises.

4.2.   Pirkėjo įsipareigojimai.

4.2.1.  Pirkėjas įsipareigoja priimti Prekes ir atsiskaityti už Prekes ir jų pristatymą.

4.2.2.  Pirkėjas įsipareigoja nedelsiant padaryti pakeitimus registracijos formoje, jeigu pasikeičia Pirkėjo duomenys.

4.2.3.  Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. O jeigu taip atsitinka, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėjo svetainėje www.zefyriukai.lt nurodytais kontaktais, kad Pardavėjas galėtų panaikinti Pirkėjo registraciją.

4.2.4.  Pirkėjas įsipareigoja laikytis kitų Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

5.  Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai

5.1.   Pardavėjo teises.

5.1.1.  Pardavėjas turi teisę išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjui galimybę naudotis elektronine parduotuve, jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, pažeidžia savo įsipareigojimus. Išskirtiniais atvejais, Pardavėjas turi teisę panaikinti Pirkėjo registraciją.

5.1.2.  Pardavėjas be išankstinio įspėjimo gali laikinai arba visam laikui nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą tik pristatęs visas apmokėtas prekes.

5.1.3.  Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo anuliuoti Pirkėjo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už Prekes per 3 (tris) darbo dienas.

5.1.4.  Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.

5.1.5. Pardavėjas turi teisę vienašališkai savo nuožiūra nustatyti minimalią pirkinių krepšelio sumą, t. y. minimalią sumą, už kurią Pirkėjas turėtų išsirinkti ir užsisakyti prekių www.zefyriukai.lt  parduotuvėje, norėdamas jas įsigyti arba minimalų prekių krepšelio kiekį. Minimali pirkinių krepšelio suma/ kiekis nurodoma elektroninės parduotuvės skiltyje „Informacija“ nuorodoje „Apmokėjimas, prekių pristatymas ir grąžinimas“. Į minimalią pirkinių krepšelio sumą/kiekį nėra įskaitomas prekių pristatymo mokestis.

5.1.5.  Pardavėjas turi kitas Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.

5.2.   Pardavėjo įsipareigojimai.

5.2.1.  Pardavėjas įsipareigoja sudaryti tinkamas sąlygas Pirkėjui naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

5.2.2.  Pardavėjas įsipareigoja organizuoti Prekių pristatymą Pirkėjo registracijos formoje nurodytu adresu, išskyrus atvejus, kai pirkėjas raštu informuoja Pardavėją apie pageidavimą prekes gauti kitu tiksliai Pirkėjo nurodytu adresu.

5.2.3.  Pardavėjas įsipareigoja saugoti Pirkėjo asmens duomenis vadovaudamasis LR Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu.

5.2.4.  Pardavėjas objektyviai negalėdamas Pirkėjui pristatyti Prekes, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti panašią prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 7 (septynias) darbo dienas. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių nepristatymą.

5.2.5.  Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

6.  Prekių pristatymas

6.1.   Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 5 (penkias) darbo dienas nuo gauto apmokėjimo (jei pasirinktas išankstinis apmokėjimas) už Prekes, nebent prie Prekės buvo nurodytas ilgesnis terminas. Prekes pristato Pardavėjas, jo įgaliotas atstovas arba kurjerių (pasiuntinių) tarnybos darbuotojas.

6.2.   Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo Prekių svorio, tūrio, matmenų ir pristatymo vietos, pasirinkto pristatymo būdo, todėl galutinė kaina nurodoma tik suformavus užsakymą. Prekes Pirkėjas nemokamai gali atsiimti adresu Metalo g. 7, Vilnius (tikslų atsiėmimo laiką privalo suderinti tel. 860332405 arba el.paštu labas@zefyriukai.lt).

6.3.   Prekes, pristačius Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad Prekės Pirkėjui yra perduotos. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Ne vėliau kaip Prekių pristatymo dieną, Pirkėjas įsipareigoja Pardavėjo elektroninio pašto adresu patvirtinti, kad Prekės yra gautos. Jei planuojamą Prekių pristatymo dieną Prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos Prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Nesilaikant šiame straipsnyje nustatytos informavimo tvarkos laikoma, kad Pirkėjas pretenzijų Pardavėjui dėl Prekių pristatymo neturi.

6.4.   Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti Prekių būklę. Pirkėjui pasirašius važtaraštyje ar kitame Prekių perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad Prekės yra perduotos tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos Prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti važtaraštyje ar kitame Prekių perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar prekes pristačiusiam kurjeriui, surašyti laisvos formos Prekės pažeidimo aktą. Apie visus pažeidimus Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją per 2 (dvi) darbo dienas nuo pažeidimo fiksavimo dienos. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl Prekių pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.

6.5.   Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybes už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

6.6. Pardavėjo prekių pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi prekės yra gaminamo pagal pateiktą Pirkėjo užsakymą, todėl esant didelėms užsakymo apimtims, pristatymo terminas gali būti ilgesni. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

7.  Prekių kaina, mokesčiai ir atsiskaitymo tvarka

7.1.   Prekių asortimentas ir kaina nurodomi sutarties sudarymo momentu elektroninėje parduotuvėje. Kainos nurodomos eurais.

7.2.   Pirkėjas atsiskaito už Prekes šiais būdais:

7.2.1. apmokėdamas iš anksto bankiniu pavedimu - tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į Pardavėjo banko sąskaitą. Arba pateikęs užsakymą atlieka bankinį pavedimą naudodamasis internetinės bankininkystės paslaugomis.

7.2.2. apmokėdamas tiesiogiai - vadovaudamasis "online" elektroninės bankininkystės nuoroda;

7.2.3. apmokėdamas kurjeriui ar paštomate pristačius prekes. Už šią paslaugą (kurjerio įmonės vykdomą pinigų surinkimą) taikomas papildomas mokestis, kuris nurodomas, pirkėjui pasirinkus tokį apmokėjimo būdą (šis apmokėjimo būdas gali būti taikomas arba netaikomas Pardavėjo nuožiūra). 

7.3.   Pirkėjui pasirinkus pageidaujamas Prekes jis gali atsispausdinti užsakymo lapą – išankstinio apmokėjimo sąskaitą, gautą elektroniniu paštu, o  sąskaita-faktūra Pirkėjui pateikiama prekių išsiuntimo dieną elektroniniu paštu, arba vartotojo sąsajoje esančioje nuorodoje. Išankstinėje sąskaitoje ir sąskaitoje-faktūroje nurodoma pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius. 

7.4. Pristatymo kainą elektroninės parduotuvės sistema skaičiuoja galutinėje krepšelio suvestinėje.

8.  Prekių kokybė, garantija ir grąžinimas

8.1.   Pardavėjas garantuoja, kad visų Prekių kokybė atitinka Lietuvos Respublikoje nustatytus ir gamintojo deklaruojamus standartus, o jeigu tokių standartų nėra – įprastinius reikalavimus, keliamus Prekių pardavimui mažmeninėje prekyboje. Maisto prekės yra tinkamos vartoti, tinkamo galiojimo laiko, prekinės išvaizdos, pakuotės yra nepažeistos, tvarkingai supakuotos. 

8.2.   Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių. Be to, galimi nedideli prekių svorio neatitikimai, kadangi zefyrai  gaminami ir pjaustomi rankomis. 

8.3. Pardavėjo parduodamoms maisto prekės yra sandariai įpakuotos, zefyrų sudedamosios dalys, laikymo sąlygos, gamintojo duomenys, “geriausias iki…” ir kita privaloma svarbi informacija yra pateikiama el.parduotuvėje www.zefyriukai.lt ir ant zefyro etiketės. 

8.6.   Pirkėjas gali grąžinti prekes tik tuo atveju, jeigu:

8.6.1.  pasibaigęs tinkamumo vartoti terminas;

8.6.2.    praradusi prekinę išvaizdą;

8.6.3. pristatymo metu buvo pažeista sandari pakuotė ir prekė sugedo.

8.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos bei negrąžinti sumokėtų pinigų už Prekes.

8.8. Pirkėjas per 2 (dvi) dienas nuo Prekių priėmimo dienos, turi teisę pareikšti Pardavėjui rašytines pretenzijas dėl vėliau pastebėtų ir aktais užfiksuotų neatitikimų. Šiuo atveju Pardavėjas įsipareigoja išnagrinėti pretenziją per 10 (dešimt) darbo dienų ir sutikti pakeisti jas atitinkančiomis kokybės reikalavimus, arba sumažinti Prekių kainą, arba grąžinti sumokėtus pinigus.

9.  Atsakomybė

9.1.   Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Taip pat Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.

9.2.   Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

9.3.   Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.

9.4.   Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Pardavėjo teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie elektroninės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas ši asmenį laiko Pirkėju.

9.5.   Pirkėjui užsakius Prekes Pardavėjas gali nutraukti sudarytą sutartį jeigu neturi Prekės, Pardavėjui kilo įtarimas, kad Pirkėjas pateikė netikslius asmens duomenis, ir/arba Pardavėjui nepavyko susisiekti su Pirkėju 3 (trijų) dienų laikotarpyje. Pardavėjas nekompensuoja dėl tokio sutarties nutraukimo atsiradusios žalos.

9.6.   Kiekviena Šalis įsipareigoja atlyginti kitai Šaliai patirtus teisioginius nuostolius ar išlaidas dėl šiose Taisyklėse prisiimtų įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo jų vykdymo.

9.7. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

9.8. Šalys neatsako už savo sutartinių įsipareigojimų nevykdymą, jei tokio nevykdymo priežastis buvo nenugalima jėga ir privalo nedelsiant apie nenugalimos jėgos aplinkybių atsiradimą informuoti kitą šalį.

10.  Baigiamosios nuostatos

10.1.   Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.

10.2.   Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektronines parduotuvės kontaktais.

10.3.   Visi ginčai, nesutarimai ir reikalavimai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, kylantys iš šios Sutarties ar su ja susiję, nagrinėjami ir sprendžiami derybų keliu. Derybų pradžia laikytinas vienos Šalies raštiškas kreipimasis į kitą, nurodant ginčo dalyką, kaltus Šalies veiksmus, kurie pažeidžia kitos Šalies teises, pažeidimų pašalinimo būdą ir terminus.

10.4. Neradus abi puses tenkinančio sprendimo, gali būti teikiamas prašymas atsakingoms institucijoms adresu:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LT

10.4.   Neišsprendus ginčo derybų keliu, jis sprendžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka taikant teismingumą pagal Pardavėjo buveinės adresą.

10.5.   Kiek nenumatyta šiose Taisyklėse, Šalių teisiniams santykiams taikomos Lietuvos Respublikos atitinkamu teises normų nuostatos.

 

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, uždarykite pranešimą arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.